utorak, 28. studenoga 2017.

Najljepša hrvatska sportašica Cindy Šošatrić oduzima dah i budi motivaciju za trening ! ( FOTO)



Plivačica zagrebačkog Medveščaka Cindy Šoštarić nova je Miss sporta Hrvatske. Prva pratilja je atletičarka zagrebačkog Agrama Antonela Golobić, dok je druga pratilja odbojkašica iz Nove Gradiške Mia Pojatina. Miss fotogeničnosti je Matea Stojan iz Poreča koja se bavi bikini fitnessom.




- Nisam očekivala da ću pobijediti jer ovo je drugi izbor u tjedan dana gdje sam proglašena najljepšom. Prije tjedan dana proglašena sam najljepšom Hrvaticom u narodnoj nošnji izvan Republike Hrvatske. Moji roditelji žive u Italiji, a rođena sam u talijanskoj Alessandriji. Bilo mi je užitak ova četiri dana na izboru u Ivanić-Gradu i uspjela sam pokazati ono što sam htjela, a to je da su plivačice isto ženstvene kao i u drugim sportovima. Sretna sam i rasplakala sam se kad su rekli moje ime. Studentica sam Filozofskog fakulteta u Zagrebu, studiram talijanski jezik, te sam članica Plivačkog kluba ''Medveščak'' Zagreb



0 komentari: