srijeda, 4. srpnja 2018.

Dame 40+ ispričale svoje doživljaje sa online upoznavanja!

Online dating je uobičajen način da se danas pronađe partner.

Da ljubav bukvalno ne poznaje granice, mnogi parovi su u poslednje vrijeme dokazali.
I dok su neke vrlo oprezni kada je u pitanju prvi sastanak i umjesto toga radije večeru za prvi sastanak mijenjaju samo pićem, tako da u slučaju "nepovoljnih okolnosti" lako mogao pobjeći, a drugi za prvi sastanak odlučio da lete hiljadama kilometara.
Ludo ili čin vredan svake divljenja?
Priče o ovim parovima govore u korist druge teze.

-Upoznali smo se preko nekog foruma, gdje smo nakon nekoliko postova, komentirajući stalno istu temu, prešli na privatne poruke.Dogodilo se to neplanirano i slučajno, jednostavno mi je poslao privatnu poruku i onda smo ih počeli sve češće i češće razmjenjivati, a i postajale su sve dulje. Komunikacija preko interneta je nekako jednostavnija, pišeš o čemu želiš, koliko želiš, doziraš… Ako ti se svidi, pišeš i odgovaraš dalje, ako ti se više ne da, ne moraš, nitko te ne ograničava niti prisiljava i nema nikakve nelagode, na sve možeš utjecati.Prije prvoga susreta Ana je bila jako uzbuđena, a kako kaže, prije izlaska se pet puta prevukla i počela se spremati tri sata ranije. 'Bila sam jako uzbuđena, jako sam dugo dvojila trebam li se uopće naći s njim. Pomalo me bilo i strah - što ako sve te poruke i fotografije i sve skupa nije vjerodostojno pa sam odlučila zakazati  sastanak na najfrekventnijem mogućem mjestu, na glavnom zagrebačkom trgu, usred tjedna, u 18 sati.'

'Na kraju nam je bilo super, sjedili smo tri i pol sata i pričali uz kuhano vino, a tek smo kasnije saznali da je bilo - 7 stupnjeva. U početku je bilo bezazleno i zabavno, ali je ispalo super i onda sam poželjela da se to pretvori u nešto ozbiljnije. Razgovori, online chat, SMS-ovi i druženja su se intenzivno nastavili i to je bilo to, postali smo par. Bili smo zajedno skoro dvije godine, no ja sam se jako zaljubila u drugog i ostavila ga.

Marija i Darko upoznali su se preko jedne društvene mreže te su nakon kratkog vremena stupili u brak i

postali roditelji. 'U početku se pitaš može li se na taj način upoznati nekoga, može li se preko interneta upoznati nekog normalnog tipa. No znam dosta ljudi koji su tako upoznali nekoga i velik broj njih ima pozitivna iskustva. Kada nekoga upoznaješ preko interneta, ako se i ne dogodi ljubav, opet si upoznao osobu koja ti može biti i prijatelj', otkriva nam je Marija te dodaje: 'Prije nego li sam upoznala svog sadašnjeg supruga preko interneta, nisam imala sličnih iskustava. Privukla me čista znatiželja. Na samome početku nisam to shvaćala previše ozbiljno. Prvo smo se dopisivali, zatim smo izmijenili brojeve telefona. Naravno da sam se u jednom trenutku zapitala s kime to uopće razgovaram i tko je ta osoba. No mi smo krenuli lagano i spontano te si dali vremena za upoznavanje. Ta spontanost nas je dovela do braka. Ne žalim što sam ga upoznala na takav način jer nas je to dovelo do braka. Zajedno smo dvije i pol godine, imamo preslatko dijete i ništa nam više ne treba.'

1 komentar: